A Fundación Cultural Galega Xistral asina un convenio coa Asociación de Editoras Galegas

A ASOCIACIÓN GALEGA DE EDITORAS comprométese ás seguintes actuacións:

• Informar da campaña de nadal: Agasalla na túa lingua as editoras asociadas.
  • Colaborar na difusión, promoción e comunicación da campaña de nadal: Agasalla na túa lingua.

Pola súa banda, A FUNDACIÓN CULTURAL GALEGA XISTRAL comprométese a:

• Incluir as editoras que sexan parte da ASOCIACIÓN GALEGA DE EDITORAS, e que así o desexen, nas promocións e comunicacións que formen parte da campaña campaña de nadal: Agasalla na túa lingua.

Subscríbete á nosa canle de difusión aquí

Responsable del tratamiento: Fundación Cultural Galega Xistral; Contacto: xistral@fundacionxistral.gal Destinatarios: No se prevén cesiones de datos a empresas ajenas a nuestro grupo. Derechos: Acceso, Rectificación, Limitación, Oposición y Portabilidad. Se puede consultar la información detallada en nuestra política de privacidad.